Into (2001)

2001.10.29 (hétfő) – Into

Madness
Bullet
Chill
F-F-F-Falling
Heartbreaker
Smash
Someone Else
Small Town
One & Only
Last Waltz

blogelvalasztas

DALSZÖVEGEK

“Madness”

Too much, too fast maybe.
I don’t know where my destiny’s taking me.
So I’ll go where ever it leads me.
Too high, too low baby.
I don’t know where my destiny’s taking me.
So I’ll go to make you believe me.

Cry, cry when there’s something to cry about.
Cry, cry baby but don’t drown in the sadness.

It’s madness.
Don’t ask me to explain. Don’t take away the pain.
It’s impossible to save me.
So come on!

Too cheap, too scary.
Too creepy to marry.
Too serious and too mysterious and way to, way too deep.
Cry, cry when there’s something to cry about.
Cry, cry baby but don’t drown in the sadness.

It’s madness.
Don’t ask me to explain. Don’t take away the pain.
It’s impossible to save me.
It’s madness.
So easy to complain. Nobody left to blame.
It’s impossible to save me.

Crack in the shield. It feels so unreal.
No one to blame for loosing the flame.
Crack in the shield, lost in the fields of sadness.

It’s madness…

“Bullet”

I think I should go and leave you alone, yeah.
Stop this game and hang up the phone. And more.
I should go into the night alone and get inside of the cyclone.
It’s like I wanted to break my bones to get over you.
‘Cos if I stay I’m number two anyway.

Like a bullet you can hurt me, take me, brake me.
Like fire you can burn me, convert me. Like a bullet you can hurt me.
I can’t believe it when my friends say:
Take it easy, don’t you worry about the rainy days.
Like fire you can burn me, convert me. Like a bullet you can hurt me.

You say there are so many things going on in your life now.
It’s so very hard to find time for me.
And you say: Do you believe in the destiny?
This is the way it was meant to be.
I gotta leave to make you see I’m over you.
‘Cos if I stay I’m number two anyway.

Like a bullet you can hurt me…

Maybe I’m blind, forever young.
Don’t get me wrong, I don’t belong here.
Like fire you can burn me.
Like a bullet you can hurt me

Like a bullet you can hurt me…

“Chill”

I gotta make a phonecall to my best friends.
I gotta let them know that I’m leaving.
Everything behind me and politely I don’t wanna hurt their feelings, oh no.
I’ll need to come back and I wanna explain why I had to leave them sleeping.
The answer’s in the air but I really don’t care ‘cos I couldn’t really keep on breathing the smoke.

And every time when I painted my room
like a fool I hid my feelings.
And every time when I painted my room
I thought about leaving.

You roll like stone girl, you should not stop and I don’t wanna step on your feet.
And you do what you do to stay on top. I don’t wanna make you feel incomplete.

And every time when I painted my room…

At the end of the day I don’t know what to say.
At the end of the day I’ll be flying away.

And every time when I painted my room…

“F-F-F-Falling”

I don’t go to school every Monday
I’ve got my reason to sleep
Don’t you tell me how I should be

I’ve made up my mind about the music
I’ve made up my mind about the style
I know that I’m stable and able to settle down
But I keep

[Refrén:]
F-F-F-Falling down with the sun
I can’t give it up
The night is calling me like a drum
I keep on F-F-F-Falling

This life is so full of temptation
And I want to keep it that way
I know myself I can handle the game

I made up my mind about the future
I made up my mind about the past
I know that I’m stable and able to hold on

[Refrén]

[Bridge:]
(Falling) I need a flame I need a spark
(Falling) Don’t be afraid to open my heart
(Falling) I need a game I need a shock
(Falling) Don’t be afraid my heart is unlocked

(Falling)

[Refrén]

[Bridge]

I’ve made up my mind about the music
I’ve made up my mind about the style
I know that I’m stable and able to settle down
F-F-F-Falling

“Heartbreaker”

Well anyway it’s a long story.
She’s been waiting for so long
Still got the songs in her mind and the autograph on the photograph
She’s got a past full of secrets
She’s got a clock on her feelings back from the days when she used to have wings
She had a dream full of anger
She had a dream full of action
Afraid to get old she feels so cold
Such a typical reaction

Oh yeah, oh yeah. She wanted to be a heartbreaker
Oh yeah. She was so greedy but a lousy lovemaker
Oh yeah, oh yeah. She wanted to be a heartbreaker

She used to be the queen of the scene
She had a key but she lost it
Nothing’s gonna last and the time goes fast – she knows
She had a man but she messed it up again
She had a chance but she blew it
She’s gotta little baby boy in her womb but she doesn’t have a clue yet

Oh yeah…

Striking her down
Crushing her to the ground

“Smash”

Understand that you’re holding a bomb in your hand
Take control, hand in hand with yourself from now on
Take this advise, aim to the skies
Aim to the skies above

Show me what you’re made of
I’m waiting for the answer
Tell me what you’re afraid of
Show me what you’re made of

I call out in my sleep
I can’t reach you and it’s killing me
I call out in my sleep

Sun is gone, days go on like the storm in the sea
And the shore is the loneliest place you can be
Stay dry instead a moment ahead
Aim to the skies above

I call out in my sleep…

You say that you’re not the same kid
He one who used to be the weeper
You say it’s something deeper
Something that you couldn’t tame
Something that would wake the sleeper
You say, you say

I call out in my sleep…

“Someone else”

She drinks the blood of the dinosaurs to get her powers back
to make her boyfriend understand
That things are not what they used to be
She doesn’t have a plan
to make her boyfriend understand
Through the gates of insanity on the edge of humanity
She’s gonna make her dreams come true
Through the gates of insanity on the edge of humanity
She’s gonna make her dreams come true

That she belongs to someone else
That she belongs to someone else

To someone else, to somebody else

She’s found something to die for
Something to fight for
Someone to show her the way
She’s found someone to cry for
Someone to lie for
Heart full of blood of the dinosaurs

Now she belongs to someone else

“Small Town”

Oh yeah!

Lalalalalala
Lalalalalala

You get no kick out of champagne
Things make you sick by staying the same
So lame
And if you think that you know everybody
And if it seems inspiration is gone
Days when it feels like nothing can turn you on

[Refrén:]
Open your eyes to the life in this small town
How many times you’ve been leaving?
Oh yeah
And so it seems we keep coming back home
So open your eyes to the life in this small town

Hahahahalala
Hahahahalala

I always run straight to the flames
I’ve lost my face in a thousand ways
Oh yeah
Still you give a damn about my reputation
Take me as I am
You are my family
If you get lonely you know where you will find me

[Refrén]

And there is no way out
If you don’t wanna talk about it
If you don’t wanna turn around
I wanna have confidence in you

Hahahahalala
Hahahahalala

Uh-huh, hey!

“One & Only”

Ahahahahahah yeah

Have I been away too long?
Did I miss all the action?
What happened to the neighbours and the girl next door?
Did you get my greetings?
What happened to the graffiti?
And what about this crap on the walls?

Did I forget about someone?
No offence but I have to
I didn’t have a respect for the violence
And what about this music?
Did I forget something else?
When I left in silence

Don’t let the shadows reach me (Don’t let the shadows reach me)
Don’t let the shadows swallow the light while I’m sleeping, yeah
Whatever comes to your mind just hit me
Ahahahahahah
It’s my time
My time
The one and only lonely
Ahahahahahah
It’s my time
My time
The one and only lonely
The one and only lonely

Did I win the first prize?
Have I crossed the enemylines
Got stabbed in the back but I don’t know why
Like walking on the eggshells
Stepping over landmines
Waiting for the moment from the open sky
Did you forget about something?
Did you forget about you and me?
What about this envy around me?
Did I do something wrong?
Have I been away too long?
In middle of these changes

Don’t let the shadows reach me (Don’t let the shadows reach me)
Don’t let the shadows swallow the light while I’m sleeping, yeah
Whatever comes to your mind just hit me
Ahahahahahah
It’s my time
My time
The one and only lonely
Ahahahahahah
It’s my time
My time
The one and only lonely

Oh ohohoh ohohoh ohohoh
Oh ohohoh ohohoh ohohoh
Oh ohohoh ohohoh ohohohoh
Oh ohohoh ohohoh whatever comes to your mind just hit me
Whatever comes to your mind

Ahahahahahah
It’s my time
My time
The one and only lonely
Ahahahahahah
It’s my time
My time
The one and only lonely
Ahahahahahah
It’s my time
My time
The one and only lonely
Ahahahahahah
It’s my time
My time
Whatever comes to your mind just hit me

“Last Waltz”

Make me blind
Cover my eyes
You can do what you want
I’m paralyzed by the perfect mood
When we’re dancing with blindfolds on
You make it easy to love you and hate you
I can’t explain it, I feel insecure
Say it simple: “You die just to live again.”
You say we’re waiting for the waltz

Another you and me
Another revolutionary heavenly romance
Waiting for the last waltz
And so it seems
We won’t find the solution
Confusion leads the dance
We’re waiting for the last waltz

Praise the wine
So divine
And it stings like a rose
Allow the night to flow inside
Open the window and let the wind blow
Highlight of the night is the unhappy ending
You keep refusing to answer my calls
Drop the bending and stop the pretending
You say get ready for the last waltz

Another you and me
Another revolutionary heavenly romance
Waiting for the last waltz
And so it seems
We won’t find the solution
Confusion leads the dance
We’re waiting for the last waltz

I belive that no one in this world has the answers for me
But still I hope that someone has heard

[orchestra solo]

Ohhh you and me
Another revolutionary heavenly romance
Waiting for the last waltz
And so it seems
We won’t find the solution
Confusion leads the dance
We’re waiting for the last waltz

“Days”

I knew that you would come, I know you.
Welcome to my kingdom,
some days are cold like the ice in here.
Don´t have to sleep at night, don´t have to.
don´t have to close your eyes,
´cause some days are dark like the
nights with you.

I get this feeling, I get this feeling everytime.
(Aaaah) I don´t know, I don´t know.
What to do? Where to go?
Make it right, can you stay for the night?
Days in amazed, full of flames.
What to do? Where to go?
I don´t know when the clouds fill the sky.

(Ooooooooh)
Keep staring at the sea, keep staring.
There´s so much misery for the tidal waves to wash away.

I get this feeling, I get this feeling everytime.
(Aaaah) I don´t know, I don´t know.
What to do? Where to go?
Make it right, can you stay for the night?
Days in amazed, full of flames.
What to do? Where to go?
I don´t know when the clouds fill the sky.

(Ooooooooh)
It´s something deeper it´s something to defend
So lets pretend that the end is not coming yet.
Time is not running get into the shadows
and we can be friends now and forever.

I get this feeling, I get this feeling.
I get this feeling everytime.
Aaaaaaaaaaaaah. Aaaaaaaaaaah.
I don´t know, I don´t know.
What to do? Where to go?
Make it right, can you stay for the night?
Days in amazed, full of flames.
What to do? Where to go?
I don´t know when the clouds fill the sky.

“Can’t Stop Me”

Time to laughter but you know the answer
Who will be the one
To finally stand up and take a chance
‘Cause life has just begun

And I don’t need the TV
I don’t need the shotgun
I don’t have to run I can reach you
I’ll follow the feeling
Swallow the meaning
I don’t have to run if I need you
I can reach you

[CHORUS:]
I will do what I feel like
Hey, can’t stop me now
I will do what I feel like
Hey, can’t stop me now
I will do what I feel like

I don’t need to rule ya
I don’t have to fool ya
I’ve got nothing to prove
I can reach you from here
Swallow the shotgun
Show you the meaning
I don’t wanna deal with the feelings of fear

[CHORUS:]

I own my cloud
The only one
I’ll be alone
And from now on

I don’t need the TV
I don’t need the shotgun
Hey, I will do what I feel like
Follow the feeling
Swallow the meaning
Do what I feel like hey,
Do what I feel like hey,
I will do what I feel like

“Play Dead”

Darling stop confusing me
With your wishful thinking
Hopeful embraces
Don’t you understand?
I have to go through this
I belong to here where
No-one cares and no-one loves
No light no air to live in
A place called hate
The city of fear
I play dead
It stops the hurting
I play dead
And the hurting stops
It’s sometimes just like sleeping
Curling up inside my private tortures
I nestle into pain
Hug suffering
Caress every ache
I play dead,
It stops the hurting
“Used To Feel Before”

It seems that there is something,
Something I should know
But I don’t want to ask you
Ask you what I’m supposed to do
You say that I don’t treat you
That way I used to do before
That I am only running away
Every time when you want me to stay

I wanna love you
Like the sailor loves the sea
I really want to but please let me be
‘n’ I got so much things on my mind
And you know that I can’t waste any time

I wanna make you feel something
That you used to feel before

I know we’ve got our problems
But fighting don’t make any sense
‘n’ I don’t think that I’m so bad
That you should be so, so sad

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: